czwartek, 10 listopada 2011

Trzecia rocznica recenzowania

Równo trzy lata założyłam swojego pierwszego bloga z recenzjami. Najpierw było to: Fantastic Books na onecie, później dopiero Książkowe Zapiski, także na onecie, a ponad rok temu przeniosłam się tu, na blogspot.com. Bardzo się cieszę, że piszę już trzy lata. Minęły mi one bardzo szybko. I mam nadzieję, że przyjdzie mi tu świętować i czwartą, i kolejną, i kolejną rocznicę :)

Znowu narobiło mi się sporo zaległości związanych z komentowaniem Waszych blogów. Mam nadzieję, że wkrótce uda mi się to nadrobić. Wszystko przez szkołę i nawał nauki. Nie mam prawie w ogóle wolnego czasu, który mogłabym poświęcić nawet na czytanie książek, choć muszę przyznać, że ostatnio jest już trochę lepiej.

A już wkrótce postaram się opublikować zdjęcie stosiku :) Pozdrawiam,

15 komentarzy:

  1. Gratuluję!! Piękna rocznica:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! ;) A u mnie to chyba już trzy lata i jeden dzień. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję pięknej rocznicy. Trzy lata blogowania to już COŚ :) Życzę kolejnyc rocznic, udanych lektur oraz radości i satysfakcji z blogowania :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę dalszej wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat, sto lat!
    Piękna rocznica, oby więcej takich.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje najszczersze gratulacje! Jeszcze wiele lat recenzowania ! Samych cudnych książek do czytania :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę wiele wytrwałości, weny i chęci na czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzy lata to baaardzo długo! Gratuluję i życzę kolejnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wytrwałości i życzę czasu na czytanie i weny do tworzenia recenzji )

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Też bym chciała tyle wytrwać ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje, oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzy lata to sporo czasu. Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń